Zitat von AssassinWarlord am 20:10 am Juli 28, 2004 arbeit...soooooooo teuer ist die net
das ding hat übrigens die länge einer V5-6000 hat nen Extrem leises kühlsystem drauf, was über die gesammte Grafikkarte geht. ja ja...und die hat ne 512bit speicheranbindung
mfg
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Bevor die Karte so in den Himmel hebt, hat jemand schon Tests gesehen der Karte, aber keine CAD-Tests oder derartige Renderttests, meine Test wie FarCry usw.
-total of 640 MB of onboard memory, delivering over 64 GB/second of total graphics memory bandwidth
-Dual-VPUs (Vertex/Scalability Unit )
-over 700 GFLOPS of floating-point graphics processing
-with full DirectX 9.0 HLSL (Vertex Shader 2.0 and Pixel Shader 3.0) support on Windows 2000 and Windows XP
-Capable of driving resolutions of 3840 x 2400 at the highest refresh rates
-At 24 pixels per clock cycle, Wildcat Realizm processes your pixels faster than any other professional graphics cards
-Advanced Floating-Point Processing: Wildcat Realizm graphics accelerators process up to 128-bit pixels with full 32-bit floating point per component accuracy for the highest color fidelity. 128-bit pixels can be seamlessly converted to and from 64-bit pixels with 16-bit floating point per component accuracy to provide a full floating-point computing environment with optimized storage requirements. 64-bit pixels can be directly displayed without the need for conversion.
-Extended Virtual Memory: Wildcat Realizm technology supports an extended virtual memory space up to 256 GB for leveraging the capabilities of 64-bit systems. With full graphics memory demand paging, designers can effortlessly manipulate larger models faster than ever before.
-Industry’s- Largest Shader Program Storage: Fragment shaders of up to 256 K instructions with full flow-control, can be effortlessly executed from virtual memory.
-Sophisticated Texture Access: Shader programs can access up to 32 textures simultaneously to efficiently process a large number of inputs in a single pass.
-Reliable and Quiet Thermal Operation: An innovative self-contained thermal solution provides quiet and reliable operation in any system chassis by enclosing the air space of a second slot to create a highly efficient air flow.
hab nix
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da die Graka ausschlieslich Open GL rendern kann, müste man Far Cry auf open GL umstellen, oder man nimmt DOOM3, da ist diese Graka mit sicherheit schneller als ne X800Xt, aber mit sicherheit, das böötchen ist auf Open GL Optimiert
hab nix
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Zitat von StoneTheCrow am 23:35 am Juli 27, 2004 Sli wirds richten...
wird nix bringen ... denn im speicher jeder grafikeingeit liegen die selben texturen ... d.h. 2 Grakas per SLI haben nicht mehr speicher für Texturen ... denn die GPUs können nicht auf den speicher der anderen GPU zugreifen ..was soviel heisen tut das bei den 2 Grafikkarten die per SLI verbunden sind die gleichen Texturdaten drin liegen ..
60Hz-Käfer umgehen ohne Software 100% Funktionstüchtig Wichtige Fakten über das PC Netzteil (ATX und AT) Bilder posten leicht gemacht .. ASRock E670X Steel Legend,AMD R97900X3D ,64 GB Ram 2xG.Skill Trident Z 32GB DDR5 6000 CL30 , XFX RX6900XT
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Intel Core 2 Duo 1866 MHz @ 2800 MHz 58°C mit 1.225 Volt
alter verwalter...das is ma ne karte, aber für den heimgebrauch und was zocks angeht wohl doch ein bissel das verkehrte. is halten nen arbeistspferd.
Es gibt Besserwisser, die niemals begreifen, daß man recht haben und doch ein Idiot sein kann.
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