* Helicopter now carry 8 missiles rather than 14 * TV-Guided missile now have a shorter range * Hit points on all air vehicles has been reduced * AA missile lock has been improved * Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy * Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy * Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy * "Dolphin Diving" is no longer possible * Players can no longer jump and shoot at the same time * "Prone Spamming" is now fixed * "Sprint exploit" is now fixed * The Sa80 weapon has been improved * The G3A3 weapon has been improved * Reload while sprinting has been enabled * Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials * Damage decreased for the M134 * Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use. * Server search filters now work properly * All mines (Claymore, Anti-vehicle, C4) can now be picked up by the same class that dropped it by using the “G” key. * Mines can no longer be destroyed with other explosives * Flash bang effect radius decreased * Added unlocks for Sniper and AT kits * Fixed a bug in terrain rendering with night vision, whereby terrain was still dark in dark areas. * Fixed a bug whereby mods that are not bf2 or not xpack permutate shaders every time a level is loaded. * Fixed a bug whereby non-xpack mods cannot use xpack shaders. * Fixed bug in TV guided missiles of Havoc helicopter * Bug in MP7 fire rate fixed. Ammo count increased and mag count and damage decreased * APC Update – “Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials”. This fix was a miscommunication to the patch team. Chinese and MEC APC’s have been reverted and the LAV25 now no longer shoots through penetrable materials. * Vehicles no longer disappear when viewed from some vehicles with a HUD (e.g. Tanks). * Performance gain found in static mesh rendering. * Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced. * Grenade launcher projectiles now have a minimum time before arming.
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Intel Pentium IV 2400 MHz @ 3078 MHz 50°C mit 1.70 Volt
wow mit den fixes sieht das spiel ja fast spielbar aus in dem fall mal wieder neu antesten. , wurde ja laut log fast alles gefixt was wir angeprangert haben.
CU
Beiträge gesamt: 8177 | Durchschnitt: 1 Postings pro Tag Registrierung: April 2002 | Dabei seit: 8201 Tagen | Erstellt: 11:59 am 16. Feb. 2006
AMD Ryzen 9 4200 MHz @ 5050 MHz 84°C mit 1.20 Volt
Hallo, kann ich auch nur bestätigen. Das jetzt nur noch 8 Raketen in den Hubschraubern sind ist zwar unfug, aber dafür wurden ein paar andere wirklich gravierende Fehler behoben! Und mein Tip mit den HP's der Helicopter wurde beherzigt.
So langsam will man also doch etwas Realität in BF2 mit einfließen lassen! Vielleicht hat das Spiel ja so doch noch eine Chance! Auf jeden Fall wird das Spiel durch diesen Patch einige "Spieler" verlieren. Die Frage ist nur ob das wirklich so schlimm ist...
Mike
Mit Deinen Worten machen die anderen, was sie wollen. Dein Schweigen jedoch macht sie wahnsinnig. Frederic Dard, alias San Antonio
Beiträge gesamt: 2809 | Durchschnitt: 0 Postings pro Tag Registrierung: Juli 2005 | Dabei seit: 6999 Tagen | Erstellt: 17:56 am 17. Feb. 2006
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